Rini Yuliati

Seorang ibu dari dua orang putri yang ingin belajar merangkai huruf sehingga menjadi bermakna. Tinggal di sebuah kota kecil di Kebumen, Jawa Tengah. Profesi mom...

Selengkapnya
Navigasi Web

Pojok Ngapak : Mati Lampu

Kawit mau mbengi Kang Karjo wis wanti-wanti karo Yu Surti. Dheweke tembe ulih WA nek dina ngesuk arep mati lampu kit jam 9 tekan jam 4 sore.

"Mak, ngesuk nek garep nyetrika gasik bae masalahe jam 9 wis mati lampu. Trus kae banyu nang kamar mandi ya diiseni sing kebek," Kang Karjo ngomong karo Yu Surti.

"Ya, Pak. Pokoke ngesuk inyong arep liwet karo ngapa-ngapa sing gasik mbok mati lampu," semaure Yu Surti.

Jam 7 nan Yu Surti wis mulai nggelar papan sing nggo nyetrika klambi. Dheweke kelingan welinge Kang Karjo mau mbengi. Sedhela-sedhela mripate mandeng jam dinding sing terus muter. Bareng wis jam 9, dheweke siap-siap arep mandheg gole nyetrika. Nanging lampu indikator setrika esih murub bae. Eman-eman, Yu Surti nglanjutaken nyetrika. Nyatane dienteni tekan jam 11 ora mati lampu. Yu Surti banjur takon karo sing lanang.

"Pak, mau mbengi berita mati lampune hoaks mbok ya. Deneng nganti jam semene lampune esih murub."

"Ya ora ngerti, Mak. Wong tek waca ketone beritane ngeyakinaken banget," Kang Karjo semaur karo mandeng HP.

Oalaah. Jaman siki, berita ora bener gampang mempengaruhi sapa bae. Embuh sapa sing sepisanan aweh berita kuwe. Nyatane akeh sing nampa berita kuwe lan akeh uga sing percaya. Istilah berita sing ora bener jenenge berita hoaks.

Miturut wikipedia, berita hoaks nyatane bisa didol lan regane larang. Malah jare ana sing regane 75 juta tekan 100 juta. Nanging polisi uga urung bisa mesthekaken rega sing sebenere. Sing jelas berita hoaks nduweni tujuan sing ora apik. Nyebar rasa sengit maring kelompok tertentu. Hoaks digawe nang wong-wong sing ora duwe moral. Wong sing nduweni niat sing ora apik. Sedulur kabeh kudu ati-ati maring berita hoaks. Aja gampang percaya karo berita sing urung genah kayektene.

Edisi ngapak sing mandan serius. Ora krasa wis wengi. Ya wis lah. Salam ngapak. Ora ngapak ora kepenak.

Bumi ngapak, 10 Agustus 2019

DISCLAIMER
Konten pada website ini merupakan konten yang di tulis oleh user. Tanggung jawab isi adalah sepenuhnya oleh user/penulis. Pihak pengelola web tidak memiliki tanggung jawab apapun atas hal hal yang dapat ditimbulkan dari penerbitan artikel di website ini, namun setiap orang bisa mengirimkan surat aduan yang akan ditindak lanjuti oleh pengelola sebaik mungkin. Pengelola website berhak untuk membatalkan penayangan artikel, penghapusan artikel hingga penonaktifan akun penulis bila terdapat konten yang tidak seharusnya ditayangkan di web ini.

Laporkan Penyalahgunaan

Komentar

Maen pisan pokoke. Jan, mbleketaket.

10 Aug
Balas

Hi..hi ....Matur nuwun Pak Edi..Sampun kerso mampir wonten mriki...

10 Aug

Bunda Rini ngapaknya istiqomah keren... Sehat, bahagia, dan sukses selalu. Barakallah

10 Aug
Balas

Mencoba untuk terus istiqomah Pak Mulya..he..he...Terima kasih sudah mampir di pojok ngapak..Salam sehat dan bahagia...Barakallah...

10 Aug

Hoaks tapi dadhine setrikaane rampung

10 Aug
Balas

Hi...hi...iya Lik...

10 Aug

Ya ngunu kui ya Mbak...untungnya setrikane rampung..xixixxixi...salam sehat n sukses Kakakkk....barakallah ya

10 Aug
Balas

Iya Dik....Dijupuk hikmahe bae...hi..hi...Setrikaan dadi rampung..Maturnuwun Dik Upik...Barakallah....

10 Aug

Yo...ngono kuwi...nek mati lampu. Ra iso po po...hehehe. Apik tenan iki nasehate "Sedulur kabeh kudu ati-ati maring berita hoaks. Aja gampang percaya karo berita sing urung genah kayektene." Salam sehat, bahagia, dan sukses selalu, Budhe. Barakallah.

10 Aug
Balas

He..he...Betul Uthi...Mati lampu membuat semua aktivitas terhenti...Untunge cuma hoaks jadi Yu Surti bisa nyetrika sampai selesai...Belum tidur ya Thi....Terima kasih sudah mampir di pojok ngapak...Salam sehat dan bahagia..Barakallah Uthi Rai...

10 Aug

Mati lampu, asal gak mati gaya dalam menulis Budhe, hehehe. Sukses selalu dan barakallahu fiik untuk kesehatan Kakak dan barakallahu fiik

10 Aug
Balas

Iya Bun...Hi..hi...Ternyata mati lampunya cuma berita hoaks...

10 Aug



search

New Post